Adverteren op Facebook en Instagram
Voor het adverteren op Facebook dien je minimaal rekening te houden met een adviesbudget vanaf:
Hoe we dit doen? We snappen dat dit natuurlijk heel mooi klinkt. Toch kan het echt. Wij zijn Cheerleads.nl en het is onze missie om serieuze ondernemers aan betere en gekwalificeerde leads te helpen. Dit doen we door effectieve grafische vormgeving, copywriting en data met elkaar te combineren. Zo kunnen we onderscheidende advertenties bouwen en deze uitzetten op Facebook, Instagram (Meta) en Linkedin. Doordat we de gewenste doelgroepen selecteren hebben we dus veel grip op wie de advertentie te zien krijgt. Hierdoor creëren we interesse bij de doelgroep voor jouw aanbod. Het resultaat is een stroom warme leads die naar een mail adres, Google Drive of Crm worden doorgestuurd.
Wij vragen liever, wat moet het opleveren? Het is een stevige investering maar als je daarmee jouw kansen op meer kwalitatieve leads verhoogt, spreek je dan nog van kosten? Maar eerlijk is eerlijk het programma van Cheerleads.nl is niet geschikt voor de ondernemer met een te krappe beurs. We leggen je daarom graag uit wat onze aanpak elke maand betekent in de portemonnee.
Aan Cheerleads.nl betaal je maandelijks voor het opzetten en optimaliseren van de campagne. Afhankelijk van de toe te passen strategie betaal je tussen de:
Dit is inclusief:
Elke eerste van de maand ontvang je automatisch van ons de factuur. Overigens hanteren wij geen contract. Als wij ons werk namelijk goed doen en jij leads gaat ontvangen, dan wil je nooit meer weg.
Dit is een dagbudget aan of Facebook of aan Linkedin.
Voor het adverteren op Facebook dien je minimaal rekening te houden met een adviesbudget vanaf:
Adverteren op Linkedin is ten op zich van Facebook duurder. Houdt minimaal rekening met een advertentiebudget vanaf:
De kosten voor Facebook, Instagram of Linkedin worden rechtstreeks aan hen betaald d.m.v. een Creditcard.
Het programma van Cheerleads.nl vereist dus een duidelijke plan voordat men begint. Het aanbod en de bijbehorende doelgroep moeten naadloos in elkaar passen. Ons vuistregel is daarom ook dat je met één tot twee warme leads per maand, deze investering er direct uit moet hebben.